.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرد بازرس‌نما در مازندران دستگیر شد

فردی که در پوشش بازرس اصناف اقدام به اخاذی می‌کرد با همکاری مجمع امور صنفی و نیروی انتظامی در عباس‌آباد دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس با هماهنگی و همکاری مجمع امور صنفی و نیروی انتظامی فردی که در پوشش بازرس اصناف در این شهرستان اقدام به اخاذی می‌کرد دستگیر و  به مراجع قضایی سپرده شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت عباس آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با هماهنگی و همکاری خوبی که بین مجمع امور صنفی و نیروی انتظامی شهرستان صورت گرفت فردی که در پوشش بازرس اصناف اقدام به اخاذی از کسبه می‌‌کرد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

حیدرعلی محجوب با تاکید به این نکته که برای ورود به سال 92 در شهرستان، نمایشگاه بهاره با 35 غرفه در عباس‌آباد از 18 اسفند ماه برپا می‌شود، افزود: اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی نیز از جمله برنامه‌های ما است که در آن با همکاری مجمع امور صنفی تلاش می‌کنیم بخش‌ها عرضه کالا و خدمات را با بررسی اتیکت قیمت و همچنین فاکتورها و دفاتر مورد بازرسی و کنترل قرار دهیم و شهروندان نیز می‌توانند مراتب تخلفات مورد مشاهده را به صورت شبانه‌روزی با تلفن 124 در میان گذارند.

وی با تاکید بر حق قانونی همه در قبال خرید با قیمت مصوب گفت: در صورت حضور بازرسان ویژه حتماً باید از آنها کارت شناسایی درخواست کنند و پس از اطمینان از صحت ادعا با آنها همکاری کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت عباس آباد در ادامه از آغاز صدور کارت الکترونیک مبادلات مرزی ویژه ساکنان مناطق مرزی خبر داد و افزود: همه ساکنان در شهرستان عباس‌آباد شامل بخش مرکزی، سلمانشهر و کلار می‌توانند برای این منظور با حضور در دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک در این باره اقدام کنند.

محجوب مزیت این کارت‌ها را بهره‌گیری مرزنشینان از سهم ارزی سکونت در این مناطق عنوان کرد که سابقاً از این مزیت شرکت تعاونی مرزنشینان استفاده می‌کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.